CONNECTIONS


Andreas Elsner
Director Executiv Marketing Rezidenţial şi Vânzări Naţionale, Telekom Romania

În cei peste 17 ani de carieră Andreas Elsner a ocupat funcţii de conducere în industria de telecomunicații din Austria, Serbia, Bulgaria şi Macedonia. Portofoliul său include roluri de management de marketing naţional şi internaţional, brand management, comunicare de marketing, dezvoltare de produs şi strategie de stabilire a preţurilor, poziţionare de produse şi de brand, relaţii publice, business development şi poziţionare pe piaţă. Înainte de a se alătura grupului Telekom Romania, Andreas Elsner a deţinut poziţia de CEO şi membru în Consiliul de Administraţie din cadrul Makedonski Telekom. Deţine o diplomă în Marketing, Publicitate şi Vânzări la Universitatea de Economie şi Administrare a Afacerii.


Ruxandra Vodă
Director Comunicare România, Telekom Romania

Cu peste 15 ani de experienţă în comunicare corporativă și comunicare integrată de marketing, Ruxandra Vodă este responsabilă cu dezvoltarea strategiei de comunicare corporativă a Telekom Romania și a planurilor pentru grupul local de companii. Deţine o diplomă de la Facultatea de Jurnalism și Ştiinţele Comunicării, Universitatea București, un master în Comunicare Audio-Vizuală de la SNSPA și a abosovit un program de EMBA la Tiffin University, USA.



Andrei Popovici
Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni Clienți, Telekom Romania

Andrei Popovici are o experiență bogată în zona operațională și a proceselor de vânzare, dobândită în cadrul unor mari companii. Este parte din echipa Telekom Romania din anul 2015, iar din 2017 conduce operațiunile tehnice și canalele push (de la call centere până la intervenții pe teren) ale companiei. Popovici are o formație tehnică, deținând un doctorat de la ETH Zurich și o diplomă de informatician de la T.U. Darmstadt, Germania.



Ionuț Pascu
Director Digitalizare, Telekom Romania

Din octombrie 2017, Ionuţ Pascu este directorul Diviziei Digitalizare a Telekom Romania. Deţine o diplomă în afaceri internaţionale şi economie şi a absolvit un program de leadership al Harvard Business School. Are peste 14 ani de experienţă în consultanţă, timp în care a activat atât în sectorul privat, în cel public, dar și în mediul neguvernamental, ca voluntar în cadrul ONG-ului Global Dignity (România).



Echipa A fost Odată
Despre echipă - A fost odată… este o echipă de părinți fără astâmpăr. Andra, mămica veselă cu dar la povestit, Claudia, zâna bună pentru copiii cu deficiențe de auz. Adulții fără astâmpăr – Dan, Măriuca și Luise. Omul de bază în ale tehnicii: Mihai, Colecționarul de sunete și imagini: Adrian. O echipă care a pus timp și bani de acasă să crească proiectul cât mai frumos și care a reușit să facă ceva palpabil pentru copii, fie că au sau nu deficiente de auz. Pentru că indiferent de ce urmează, A fost odată rămâne felul nostru în care am înțeles să ne implicăm responsabil social.

Victor Kapra
Victor Kapra este jurnalist și blogger. Până în 2008, a lucrat ca redactor la Agenția de știri Mediafax și a fost redactor-șef la Ziarul Financiar, cel mai important ziar economic din România. Totodată, fondator și redactor-șef al go4it!, publicație IT&C, transformată mai târziu în site-ul bine cunoscut cu același nume. În ultimii 10 ani, s-a concentrat pe Social Media, Marketing Online și Emerging Media. În rolul de consultant digital, activitatea sa include peste 100 de sesiuni de formare Social Media pentru antreprenori, manageri și studenți din întreaga țară.